Види навчальної діяльності
Обговорюємо
- Що таке мова програмування? Чим вона відрізняється від мови людського спілкування?
- Чим відрізняються мови програмування низького та високого рівнів?
- Назвіть приклади мов програмування високого рівня. Для яких завдань їх використовують?
- Що робить програміст?
- Чому існує така велика кількість мов програмування?
- Вправа. Реалізуйте в навчальному середовищі створення програм Блоклі алгоритм, за яким у вікні повідомлення з'явиться текст Я вивчаю мови програмування.
- На головній сторінці Блоклі оберіть середовище Code Editor.
- У списку обрання мови середовища , розташованому у верхньому правому куті веб-сторінки, оберіть українську мову.
- Складіть програму із блоків групи Текст, так само, як ви робили це в середовищі Скретч.
- Запустіть програму на виконання, натиснувши у правому верхньому куті середовища кнопку Запуск Перевірте, чи у вікні повідомлення відображено текст Я вивчаю мови програмування.
- Перейдіть на сторінку кожної із запропонованих мов програмування.
- Ознайомтесь із текстом програми на кожній із мов програмування. Визначте, яка команда відповідає використаним блокам.
- Закрийте всі відкриті вікна. Повідомте вчителя про завершення роботи.
Працюємо в парах
- Знайдіть в Інтернеті відомості про історію виникнення різних мов програмування. Сплануйте, як можна було б подати знайдені відомості на лінії часу та в якій програмі зручно можна створити таку лінію часу. Створіть її.
Виконуємо самостійно
- У середовищі Блоклі створіть програму, яка у вікні повідомлення тричі виводитиме на екран деякий текст. Поміркуйте, які із запропонованих блоків можна для цього використати. Визначте, як команди повторення та друку реалізовуються в різних мовах програмування.
Домашнє завдання
- Опрацювати підручник: §15 с. 100-104