Сторінка 1

неділя, 6 листопада 2016 р.

Мови програмування та їх класифікація

Увага! Під час роботи з комп'ютером дотримуйтеся правил безпеки і санітарно-гігієнічних норм.
Види навчальної діяльності
Обговорюємо
  1. Що таке мова програмування? Чим вона відрізняється від мови людського спілкування?
  2. Чим відрізняються мови програмування низького та високого рівнів?
  3. Назвіть приклади мов програмування високого рівня. Для яких завдань їх використовують?
  4. Що робить програміст?
  5. Чому існує така велика кількість мов програмування?
    Діємо разом
    • ВправаРеалізуйте в навчальному середовищі створення програм Блоклі алгоритм, за яким у вікні повідомлення з'явиться текст Я вивчаю мови програмування
      1. На головній сторінці Блоклі оберіть середовище Code Editor.
      2. У списку обрання мови середовища , розташованому у верхньому правому куті веб-сторінки, оберіть українську мову.
      3. Складіть програму із блоків групи Текст, так само, як ви робили це в середовищі Скретч
      4. Запустіть програму на виконання, натиснувши у правому верхньому куті середовища кнопку Запуск
        Перевірте, чи у вікні повідомлення відображено текст Я вивчаю мови програмування
      5. Перейдіть на сторінку кожної із запропонованих мов програмування.
      6. Ознайомтесь із текстом програми на кожній із мов програмування. Визначте, яка команда відповідає використаним блокам. 
      7. Закрийте всі відкриті вікна. Повідомте вчителя про завершення роботи.
      Працюємо в парах
      • Знайдіть в Інтернеті відомості про історію виникнення різних мов програмування. Сплануйте, як можна було б подати знайдені відомості на лінії часу та в якій програмі зручно можна створити таку лінію часу. Створіть її.
      Виконуємо самостійно
      • У середовищі Блоклі створіть програму, яка у вікні повідомлення тричі виводитиме на екран деякий текст. Поміркуйте, які із запропонованих блоків можна для цього використати. Визначте, як команди повторення та друку реалізовуються в різних мовах програмування. 
      Домашнє завдання
      • Опрацювати підручник: §15 с. 100-104